Stressen





Lite pics från den gångna veckan

Livet rullar på vänner, är så sinnes stressad faktikst. Har nån inlämning eller prov i varje ämne nu, och det är väl typ därför jag inte bloggat. För där emellan allt plugg och skola ska jag hinna med ett jobb, att träna, att vara hemma med familjen och att träffa Axel och alla kompisar. Det är inte ens kul!! Måste säga nej jag kan inte till alla hela tiden känns det som och det är serri inte ens kul att behöva avstå en fika med mina vänner efter skolan för plugg eller ett härligt gympass med mathi för jobb... Nej fy faaeen

Aja! Snart är alla uppgifter inlämnade och då jävlar är det jul!! Har ju alla julklappar att köpa också men det gör ingenting för sånt älskar jag! Sen hoppas jag på mycket pepparkaksbak och knäckkokande, en vinst på NM och en fet lön sen i januari! Jag och Axel som jag inte heller riktigt får träffa så mycket nu, ska ditcha allt vad plugg och träning heter och dra ut och äta idag också. Lite vardagslyx sådär och det är nått jag verkligen behöver just nu haha..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: