Sacomässan och onsdagstankar



Hejsan bröder! Bra med er?? Vad har mi gjort idag? 

Själv har spenderat hela långa dagen i Stockholm på sacomässan. Det var mycket givande. Har alltid känt och känner väl fortfarande att jag inte vet vad jag vill. Jag vill bli rik, haha. Nä men det har jag alltid sagt och det kommer jag nog alltid säga. Jag vill bli framgångsrik och jag vill tjäna mycket pengar, thats it liksom. Det är planen. Ni kan ju förstå att det blev lite stelt när alla studentambassadörer från olika skolor inledde med frågan ah men vad vill du bli när du blir stor? Haha nej jag driver. Men framgångsrik ska jag bli! 

Kollade på lite olika program, städer och skolor och fastnade väl främst för civilekonomprogrammet på Jönköpings universitet. Jönköping av alla städer haha... Aja! Tror iallafall inte jag ska plugga direkt till hösten nu iallafall. Först vill jag resa lite, jobba, prova på arbetslivet och hur det är att flytta hemifrån. Sen får vi se till nästa höst hur livet ser ut då! Eller vem vet, kanske känner mig astaggad i vår och söker ändå? Eller så tar de 4 år innan jag börjar utbilda mig mot min framtid, vem vet? 

Det jag vet är iallafall att jag tar dagen och livet som det kommer. Idag vill jag bli civilekonom, men vem vet vad jag vill bli imorgon? Eller vart jag står om två månader eller hur jag känner i höst? Vi får se helt enkelt! Nej men Gud va klyschigt! Väldigt givande mässa hur som helst! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: