Nordiska mästerskapen


NM helg!!! Taggaaaa
Singel på schemat idag och par imorgon, kul! 

Var så jävla kul att dansa idag verkligen. Synd att konkurrensen var så hård och jag inte tillräckligt bra bara haha. Mathilda däremot var svinbra så henne gick det bättre för. Skulle vilja skriva nån lång utläggning om dagen men det var i princip allt faktikst haha. 

Imorgon är det par och det är jag svintaggad på verkligen. Älskar att dansa par haha, det blir en helt annan pepp, även om jag och Mathilda är med varandra i princip hela tiden i singel också haha. Har nu tagit ännu mer brun-utan-sol och tvättat mitt ansikte noga pga allt smink och nu ska jag sova! Är svintrött så artar egentligen inge varför jag ligger vaken haha, godnatt hörrni! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: