Min julönskelista

 
1. Flat Thigh High Boot HÄR / 2. Trench coat HÄR  / 3. Väska HÄR / 4. Lite olika sminkprodukter, Anastasia contour kits HÄR och HÄR, Settingspray HÄR, blush HÄR, Highlighter HÄR / 5. Plattång HÄR / 6. turtle neck stickad tröja HÄR / 7. kabelstickad svart HÄR / 8. collage tröja HÄR / 9. kabelstickad mainblå HÄR /
 
Hmmm, det var svårt att skriva önskelista i år, hahaha. Eller nej, jag vill ha ca 20000 saker som vanligt men nu när jag tjänar egna pengar så är det annorlunda. Jag köper typ allt jag vill ha när jag vill ha det om jag vill ha det. Sen känns det egentligen onödigt att be mamma om en 1500 kronors plattång när jag vet att jag inte skulle bli lyckligare av den än av en för 200 kr?? Men nu känns det helt plötsligt sååå värt med en dyrare sak eftersom jag har pengarna, förstår ni? Så då känns det ovärt att önska sig den den för 200 kr när jag kan köpa den för 1500 själv om jag verkligen vill ha den. Men då vill jag plötliglt inte ha den, för då är det mina pengar som står på spel hahah nej gud, jag vet inte, vad är det här
 
här är iallafall lite saker jag kikat på på seaste tiden och som det har kliat i fingrarna efter. Fint att jag la länkar också va?? kan man bara klicka på länken och klicka hem prylen och så behöver man inte ens fundera över det. Skönt va mamma? Skönt va Axel?? hahan nej jag driver. skulle bli glad av en banan, jag är en tacksam människa! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: