Luleå








Haft en sååå bra helg verkligen!! Hotellet var fint, hotellfrukosten god, vi fick träffa alla Annas trevliga kompisar och åt massor av god mat och fika haha. 

Vad har vi gjort då? Jo vi kom svintidigt på fredagen men som tur var fick vi checka in redan vid 10 typ, chiiiilll. Sen tog vi en promenad och försökte hitta till staden. Åt lunch buffé på nått ställe och knallade runt lite på stan innan vi mötte Anna. På kvällen var det fest med sommartema på STUK som är nån studentförenings sak haha och de va väldigt trevligt, men väldigt kallt haha. 

På lördagen var vi också och shoppade och jag lyckades fyndade ett par nya springbyxor, från Nike såklart. Fick också med mig en badbomb från lush som jag är crazy exited för att få testa nån dag! På kvällen var vi först ute och käkade och sen drog vi till nått uteställe, all Star tror jag det hette haha. Trevligt det! På söndagen advetsfikade vi i Annas lilla lägenhet med lussebullar, pepparkakor och glögg. Det va också sjukt mysigt! 

Och det är ungefär det vi hann med. Ja det var väl det ytliga iallafall, sen var det mycket annat roligt som hände där imellan också, haha.

















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: