Julstöket





Hej bloggisen, de va längden du!! 
Jag har haft så fullt upp att det är helt sjukt. Massa i skolan där innan jul och sen dess har jag jobbat vaaaarje dag. Shoppade inte julklappar förrän i förrgår för det har liksom verkligen inte hunnits med. Och När jag väl gjorde det fick det dessutom bli under en rast på jobbet för att hinna med... Ja ni förstår ju! Nu innan jul har Tuna park varit öppet till 9 också så att eee haha...

Har iallafall efter jobbet hunnit med att pynta granen hos Axel och lite sånt mys! Ah och Jusste i måndags när jag var ledig var jag barnvakt och då bakade vi peppisar och dekorerade pepparkakshus de va också lite mys! 

Och imorgon är det julafton! Åh som jag längtat!! Önskar att det fanns lite snö bara haha, men julkänslan är ändå på topp, härligt ju! 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: