Hummerfest





Åt hummer för första gången i lördags, helvette alltså. Man tror kräftor är gott men hummer du, där snackar vi! 

Bästa va ju att man kunde äta 1 sen räckte det, alltså så mycket kött var det på den, gött ju! Inte varje lördagskväll man dricker bubbel och käkar hummer vaaaa?? 

Anledningen till varför jag suger på att blogga nu är helt enkelt för att jag vilar haha. Snart är julledigheten över och jag ska tillbaka till jobbet, faaaaan känner jag bara. Pallar inte. Vill och behöver vara hemma och VILA. Hahah har iallafall haft en heldel för mig, många paket har öppnats och mycket julmat har förtärts, precis som det ska vara. Imorgon ska jag till Erikslund med Mathilda och kika på mellandagsrean. Hoppas jag hittar en kappa så jag slipper ha dunjacka till min outfit på nyår, haha. Lite värmeskyddspray behöver jag också.











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: