Helgen och gårdagen



 
Är fortfarande KÄR i våra dräkter! är kär i oss, så jävla snygga vi var!! 
 
Men vi ska inte prata om nm för det gick åt skogen haha, hade verkligen verkligen velat typ stå i final för det känns vi värda! Men de är dom där jäkla ungdomarna haha, så fort ungdom och vuxna läggs ihop så kommer alla dom före oss gamlingar haha... 
 
Aja! Hade en sån himla bra dag igår. Eller nej dagen sög, jag var så himla off, och mina kompisar tycke säkert att jag var as tråkig haha. Är så himla förkyld och hostar hela tiden så orkar typ inte ens samtala haha... Sen hade vi ju två inlämningar också som jag krigade med hela dagen lång. Efter skolan iallafall, så hämtade Axel älsklingen mig och vi åkte hem och åt mellis och spelade NHL hela kvällen. Det var det som så bra haha. Blir samma sak idag igen för är ledig från jobbet ända tills imorgon faktikst. Först ska jag bara gå en sväng på stan med mathi, trevligt!! 
 


Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se
2015-12-15 - 13:44:06

Supersnygga ju :)

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecca Lindberg

URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: