Erikslund



En kappa/trench, fodringssockor till mina hunters och lösögonfransar till nyår, CHECK! satan va Nice! Nu behöver jag bara spika min nyårs outfit och sen är jag good to go, gött!! Hoppas för mitt liv att mina lårhöga stövlar hinner komma bara. 

Gårdagen var bra! Vi gick runt och shoppade i flera timmar, snackade och åt på Ikea. 10/10 skulle jag säga. Speciellt Ikea lunchen, ÄLSKAR Ikea mat haha, och så är jag så peppad på nyår så det är inte sant!! Också det var skönt att shoppa det sista så det blev klart! Bara en dag och 5 timmars jobb står emellan innan det är dags. Imorgon jobbar Axel också så då ska jag hem och prova kläder hela dagen. Och naglar ska målas och allt sånt också. Får bli en mysdag med mig själv helt enkelt! Tror det blir bra det här! 

Snart ska jag fara in till gymmet och möta Mathilda också. Bra avslut på 2015 ändå! Haha 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: