Skolstart

Å där va skolan igång igen! Tycker det känns otroligt skönt och jag är faktiskt hur peppad som helst! Sista året kommer bli mitt år, jag VET DET! Den här hösten ska jag satsa svinhårt och ha studiemitivationen på topp från dag ett! Ska jobba och tjäna pengar och sen ska  vi hitta på så mycket kul också. Längtar redan 

Igår var det ju löning också. Det blev min första stora lön och Jesus vad jag är lycklig! För att fira har jag satt in det mesta på sparkontot så det fylldes upp igen efter sommaren och sen köpte jag en tröja jag suktat efter ett tag idag när vi traskade runt på stan! Älskar!! 

Nu ska jag göra mig redo för lite jobb och sen ikväll ska jag inte göra ett smack för första gången på hela lovet ungefär. Tror seriöst jag inte sovit hemma sen midsommar...? Kommer kännas såååå konstigt 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: