Skitvita converse

Här är det fuuuull rulle kan jag tala om för er! Efter jobbet igår åkte jag inte allste hem och sov. Nej vi skulle ju ha tjejkväll! For direkt till Ellen och snart därefter kom wilmis och Mathilda. Urmysig kväll med mina bästa bruds! Och den fulla rullen fortsatte och fortsätter kan jag säga! Gick nu in i min första dansvecka och tja..Känner redan nu hur stress det (kanske) kommer bli. Jobb, skola, träning, dans, plugg, kompisar, och pojkvän. Herreeegud! Men det här klarar jag! Väntar just nu på att Mathilda ska träna klart så hon kan komma och göra mig sällskap. Vi har en timmas paus och sen har vi par. Nu jävlar ska vi vinna!! 

Skolan då? Jorå, det går fint! Var glad idag, dels för att jag hade ett par skitvita converse på mig. Ursäkta adjektivet med det är den ända rätta beskrivningen. Och sen gick vi till akademibokhandeln på lunchen och köpte pennor och pennskrin. Vem är jag ens? Herregud... Motiverad blev jag iallafall! 

Skitvita skor






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: