Pizzaparty

Slutade tidigt igår tack vare de nya tiderna. Älska! Man får ut så mycket mer av dagen då! Så igår vaknade jag sent, duschade, bakade en paj med Anna, jobbade och sen hann jag tillochmed med ett Pizzaparty på mocka deli också innan det var dags att åka hem och sova. 

Pizzorna vad som vanligt ljuvliga och det vattnas helt seriöst i munnen på mig när jag skriver detta just nu haha.. Det bästa med mysmiddagen var dock att jag äntligen slapp ha på mig en svart T-shirt och jeans eller mjukisar utan hade en riktigt outfit, haha. Längtar, helt seriöst nu, till skolan börjar. Har så mycket fint som ligger och väntar på att jag ska använda det men jag har aldrig tid haha..

Idag jobbar jag samma tider som igår och sen imorgon är jag ledig wohooo ska bli lite skönt faktist.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: