Lördag/söndag

Gårdagen blev bra trots massa strul och stress haha. For hem direkt efter jobbet till födelsedagsmiddag för Alice. Det va både gott och mysigt, såklart! Sen fixade jag och Alice oss tillsammans då båda skulle iväg och satt sen i bilen efter typ 40 minuter hemma haha... 

Väl på stan mötte jag Mathilda och så knallade vi iväg till Adam för förfest. De va trevligt! Vi spelade kort och satt och snackade och sen är klockan var dags drog vi vidare till Harrys. Det var en vanlig bra utekväll med massa trevligt folk. Trodde inte vi skulle få hinna dansa till Lena men jojjomensan en kvart innan det stängde kom Håkans bästa låt på och kvällen blev toppad. Härligt! 

Sen var jag tvungen att skynda mig hem, dricka massa vatten och sova så jag skulle må prima idag. Vilket jag också gjorde! Idag var det nämligen 16 års kalas för Alice och släkten var över. Mycket mysigt! 

Nu ska jag peppa inför jobb imorgon! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: