Lägesrapport

Vääääldigt mysig dag igår! Hann verkligen med mega mycket på min lediga dag vilket jag älskar haha. Började med att gå upp halv 7 och skjutsa Axel till jobbet, sen hem och somna om för att sedan ta sovmorgon till 10. När jag vaknade for jag in till stan med Anna för lunch och shopping så trevligt verkligen! efter det mötte jag mina klasskompisar och åkte och badade med dom och till sist åkte jag hem till Amanda och Mathilda och kollade lite på vita stenen och åt mat. Vilken dag! Hahah Allt va jättekul! Myyycket god lunch på mocadeli och vattnet i Hällbygropen var faktiskt inte så farligt kallt! Sköööönt

Idag har jag jobbat och nu ska jag åka och köpa mat till familjen innan jag åker hem. Lilla Alice fyller ju 16 år idag (!!) så hon har fått önskat mat. Take away från nån Kina resturang blev det. Sen mot kvällen ska jag med Mathilda på lite festligheter. Det blir nog super trevligt! 

Bilder från igår 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: