Gårdagen

Jag gillar att ta vara på mina helger till 100%. Liksom även om det hade vart najs att ligga och hemma och chilla igår är det ju ändå ingenting mot att ta vara på helgen och dra ut? 

Efter att vi kom hem från Uppsala vid åtta han jag iallafall bara packa om och så for jag vidare till Mathilda. Halvvägs där upptäckte jag att jag glömt leget hemma och fick vända haha... Men jag kom fram tillslut! Vi åkte nästan direkt vidare på lite förfest där vi spelade kort och hade det lite mysigt och sen tog vi bussen ner på stan. Mycket kul folk ute faktist. Det var en bra kväll förutom att den gick sjukt fort hahaha?? Aja. 

Nu ligger jag ensam vaken och taggar jobb. Slutar 18:30 och så ska jag direkt hem och sooova. Längtar redan hahah 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: