Dagen efter

Händelserik dag idag! Vi vaknade till strålade sol kl 9 imorse och kände bara att herre GUD vad skönt att ligga i solen varvat med bad idag!! Haha men först så for vi in till stan för kebab vid strömsholmen i solen och sen skjutsade jag Mathilda till jobbet. Efter det taggade jag sönder för bad under eftermiddagen med det hanns aldrig med :((( 

Istället fick jag åka på kalas för min lillksuin och äta pannkakstårta och sen hämta Axel och åka på avskedsmiddag för Anna som flyttar norrut på tisdag. Men det var ju mys det med! och sen precis innan maten då jag höll på att tappa det för jag var så svett så sprang Axel och jag ner och doppade oss i det svala vattnet. Det var härligt kan jag säga er!! Och så fick jag bada trots allt haha 

Nu är jag sviiiintrött verkligen. Tror vi ska slå på nån film som Axel kan titta på mesans jag sover i hans famn haha






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: