Yoga

Idag var jag "ledig". Var egentligen inte ledig, skulle gått till skolan och gjort ett prov men det blev inte så. Hade först körlektion och sen blev det lunch och sen blev jag så stressad för jag inge kunde nått så gav mig själv ledigt. Väääärt

Mötte Mathilda vid 12 taget och gick och åt pasta huset och sen gick vi till Trafikverket och tog en bild till körkortet (!!!!) det blev inge bra men det hade jag inte väntat mig haha. Sen gick vi och gymmade i några timmar. Bestämde oss för att testa på yoga mot kvällen och medans vi väntade åkte vi hem till mathi och åt och kollade på Ebba och didrik. ÄLSKA! Så himmla roligt hahah 

Yogan va mysig. Fick sträcka och tänja ordentligt och 60 min gick faktikst mycket fortare än vad jag trott haha. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Är feta trött! 

Godnatt vänner! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: