Vår makes me happy

Hallå vänner!  Hur är det med er? Med mig är det bra! Det blir varmare och varmare och grönare och grönare och jag blir gladare och gladare! Samma visa varje år.

Idag satt vi ute och åt. Det var jättemys. Vi köpte Kina och satte oss på strömmis i solen. Det blåste lite granna men det gjorde inte så mycket. Allt känns så lätt jusst nu om nu förstår vad jag menar? 
Detta var lixom sista jobbiga dagen för imorgon slutar jag 11:20 och torsdag är det ju Valborg och halvdag och på fredag är vi ju lediga, satan va skönt! Slutar även aldeles strax och då ska jag ta bilen hem. Älska 

Flaskan på bilden har blivit min lilla lifesaver. Har börjar druckit massa vatten för får så ont i huvet annars nu när det är så varmt. Släpar med mig den överallt och det funkat fint! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: