Valbooooorg

Sån himmla skön dag idag! Hade foto på morgonen och sen ba slutade jag. Åt lite och sen mötte jag Mathilda och gick till gymmet. Det var ju ingen där så vi testade lite nya roliga saker med vikterna och maskinerna där det alltid är proppat med folk annars. De va kul. Sen gick vi lite i affärer och jag fick med mig en klänning hem?? Så himmla chockad haha ska ha den imorgon och det känns  bra faktiskt? Så himmla inte jag med klänning men yolooooo

Nu på kvällen va träningen inställd så dansade bara grupp och sen åkte jag och Mathilda till Västerleden och firade mitt körkort lite i efterskott, precis som vi gjorde med hennes när hon hade tagit körkort haha, vi blev kvar där till vi insåg att klockan var waaaay too much och då åkte vi hem. Nu ska jag tagga till morgondagen, vaaaaalborg 

Klänningen. 
Fula bilder men de var de ända jag hade för tillfället haha 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: