Tävlingen

Hur gick tävlingen idag då?? Baaaara bra skulle jag säga! Var skapligt nervig över min axel där ett tag, hade så jääävla ont. Alltså helt sjukt ont. Alldeles för ont för att inte ha gjort någonting. Iallafall åt jag tre supervärktabletter och smorde in mig med kylande smärtlindringsgel stup i kvarten. Det gjorde fortfarande ont men det gick att leva med. 

I singel slutade jag iallafall på en förstaplats?? Seriöst, hur? Så himmla glad! Nu har jag äntligen gått upp i guld och det känns sååå bra! I paren kom vi tvåa och det var ju också bra. Ingen prick dock men ja vafaaaan 
Gruppen kom vi trea i och det känns sinnes bra!! 

Nu har jag landat i sängen hos Axel och ska nu sova. Godnatt vänner! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: