Solig tisdag

Våren är lätt min favorit årstid. Alltså sommar i all ära men känslan när man får känna solen mot ansiktet efter en lång vinter, OSALGBART. 

Idag var en såndär härlig vårdag. Jag och Mathilda köpte varsin frapino och satte oss på strömsholmen. Man har ju suttit där tidigare i vår men idag var första dagen det kändes riktigt varmt och skönt. Vi satt där och snacka skit och filosoferade i några timmar och det var typ det bästa på hela veckan. Så myssss 

Annars idag då? Hade ett prov på eftermiddagen som jag har haft panik över men ändå helt förträngt att plugga till. Och det var skitlätt och gick svin bra! Yey för mig! Sen hämtade jag ut mitt pass idag också så nu kan jag resa en massa! Satan va najs! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: