Mys mys

Myyyycket bra fredag idag! Själva skoldagen var rätt seg. Var lixom trött och pratig hela dagen om ni förstår vad jag menar? Haha 

Efter skolan gick jag, Emelie och Philip en sväng på stan och fikade och snackade skit på bistro. Det var as mys! Vi pratade om allt och inget i flera timmar och vi brukar ju aldrig umgås sådär så det var lite kul. Sen mötte jag Mathilda och gick till gymmet. Vi hade noll motivation så vi gick där ifrån ganska snabbt och åkte till Hemköp och hämtade upp mitt körkort (!!) istället. förutom att jag såg ut som en bäbis blev jag bra haha. Nu har jag precis skjutsat Alice till bion och anlänt hos Axel. Egentligen skulle jag och Mathilda ut, men det blev inte så. Får ha mys mys kväll istället. Blir nog bra det med! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: