Måndag och soooool

Måndag och sol! Älskar sol!! Det finns inget som gör mig så glad som sol. Hur bra känns det liksom vakna av solstrålarna?? Sinnes 

Är fortfarande lite för trött och lite för otaggad för att gå i skolan men eftersom vi har skolplikt här i lilla landet lagom är jag ju såklart i skolan idag. Har precis haft ett nationellt prov heeelt utan förvarning men det gick ändå super bra. Nu är det lunch och sen är det bara en timma kvar av dagen taggaaa

Efter skolan ska jag inte gymma (whaaat) utan åka hem och plugga sönder. Och sen ska jag in och dansa två timmar ikväll. Härligt! 





Postat av: corneliaeriksson.blogg.se
2015-04-13 - 13:59:28

Det är verkligen underbart med sol! Så himla skönt. Men idag blåser det svinkallt här.

URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: