Lovet so far

Hallå vänner! Hur är lovet? 
Mitt är... Okej. Gillar typ inte lov. Eller Asså jo alla gillar ju lov men nu efter tre dagar i min säng har jag blivit sjuuuukt rastlös och känner att nej. Jag måste hitta på nått. Har sprungit eller tagit promenader alla dagar hittills men det varar ju typ en timma och sen har man 12 till timmar att göra saker på haha. Värdelöst.

Skulle gymmat med Mathilda idag men de sprack när hon blev inringd till jobbet. Va ej sugen på att gymma själv så stannade hemma. Haha latmask. Men sista dagen idag och sen blir det mycke att stå i igen, skönt!! Imorgon ska jag spendera tid med papi. Övningsköra osånt (nervööööös) sen mot kvällen ska jag på middag som Axels respektive hos hans chef (!!) hur vuxet?? Och hur nervösttttt????? HahaSen är man ju ledig och då kommer Axels små kusinbarn så ser fram emot att få träffa och leka med dom. OCH SEN FYLLER JAG ÅR! 

Bild från igår när jag var på födelsedags middag. Mitt selfiegame är not so strong. Alltså jag förstår inte?? Kan inte ta selfies och är helt seriös med det. Jag har tappat det






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: