KÖRKOOOORT!!!

Det har vart väldigt stressigt ett tag nu, därav icke bloggningen. Har haft ca en miljon saker i huvet och all min lediga stund har jag prioriterat den där förbaskade körkortsteorin. Varje vaken stund har jag haft boken i handen men nu ääääntligen är det över!! Imorse klarade jag nämligen teori provet och med uppkörningen redan klar är jag nu mera legitimerad bilförare!! Najssssss

Firade med att det första jag gjorde när jag slutade skolan att åka ensam genom stan och hämta Alice på djurgårdsskolan och sen hem. Alltså kännslan <3333 sen överraskade jag Axel och hämtade honom på jobbet. Det var också fett coooolt att kunna göra haha. Har även åkt själv till dansen och hämtat och skjutsat hem Mathilda. Detta är ju sååå overkligt??? 

Nu ska jag tagga tävling imorgon. Har en skadad axel men går på supervärktabletter så det ska nog gå! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: