Great

Allt bra? Med mig äre great. det är sol, fredag imorgon och sommarlov om 43 dagar. Hur kan det inte vara great lixom? 

Sökte en massa jobb idag! sommarjobb och kvälls/helg jobb. Jag vill inte jobba men vill ha pengar. Tänker mig dels att jag vill öka mitt sparkonto men också så jag har bensinpengar så mamma inte kan säga att jag inte får ta bilen moahah. Ber till gudarna att jag kan få nått av dem. Skulle va så najs! 

Jag och Axel hade två år igår. TVÅ ÅR. Känns helt sjukt länge men låter ju himmla kort? Minns så väl när Mathilda tvingade mig att åka hem till honom efter en tävling. Och jag var super nervös och ville inte åka men hon tvingade iväg mig och ja sen dess har han vart min, lillen. Älskar han så himla mycket, min bondpojk! 

Aja, annars då? Dagen va fin men sjukt onödig för vi gjorde inget speciellt haha. Nu är jag påväg hem till Axel och ska förhoppningsvis kolla Arne Dahl! Ni måste se så himla bra jag dööööör

Tvåårs tårtan vi bakade igår, äckligt god ahlgrens bilar tårta 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: