Dagen

Den här fredagen var så himmmlllaaaa lång! Men jag klarade av det bra tycker jag! Philip och jag slet sönder hela förmiddagen med att få klart fotouppdraget vi har hållt på med. Och der var fett jobbigt och struligt men nu är det klart och äääntligen kan jag sluta tänka på det, skönt! Sen hade vi entreprenörskap och sen vad dagen slut! Träffade då Mathilda och gick inte till gymmet för en gångskull, sådeså. Nej vi tog en glass i solen och sen shoppade vi lite smått och gott till morgondagen.

Hade egentligen tänkt fixa klart det där uppdraget i eftermiddags men nu behövde jag ju inte det och pluggade lite körkort istället. sen umgicks jag lite med syster, tog brun utan sol, åt tacos och nu har jag landat hos Axel. Han vårbrukar 24/7 nu så det gäller att ta vara på den lilla tid man får haha. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: