6 april

Idag är det min dag! hela arton år blir jag idag och är sååå lycklig! 
Har haft en jättebra dag, fått massa fina paket och blivit firad av massa fina människor. och nu ÄNTLIGEN är jag 18!! som jag längtat! ääääntligen får jag gå med mathilda på krogen, ta körkort och bo själv på hotel. Känns såå bra att fått lite ansvar med åldern, älskart!
 
Vaknade imorse med min allara finaste bredvid mig och fick pannkakisar och jordgubbar till fukost. Hur lyx?? Öppnade alla mina paket av familjen och Axel och det bästa var nog en utlandsresa i början av sommaren och daisyparfymen från marc jacobs! Någon bil fick jag tyvärr inte men det är på G! Ska bara ta körkort först haha.
 
Har precis avslutat dagen med att beställa hem en klänning till ett bröllop jag ska på i sommar. Även det fick jag fick i present och är sååå taggad tills den kommer hem. Klänningen är från Ida Sjöstedt och  är sååååå fin! 
 
Syster och jag
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: