Veckan

Hej det var längesen! 
Det var typ över en vecka sen jag bloggade så jag ber om ursäkt för de, för er som läser. Man kan ju undra hur mycket jag har hunnit med denna vecka men ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg så mycket. Lite prov, lite plugg massa paradise, maassaa selfies, inte så mycke träning, ganska mycket Axel, en kräftis och en tävling. Kul! 

Idag är det tisdag och de känns liiiite deprimerande att inte ens halva veckan har gått. Men inte är jag ledsen för de! Nej helt tvärt om känner jag att oktober som kommer imorgon kommer bli bästa månaden på hela året typ. Ska göra maaaassa kul! Längtar ihjäl mig typ, och det är ju nice

Nu ska jag traska iväg till skolan. Lite bilder på det ni missat 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: