the weather got me likeeee

Denna dag suger. jag är jätte off och kan inte tänka. Lektionerna går i slowmotion och det är hur kallt som helst. Nu slutar jag dock om en timma så bara att kämpa på. Efter skolan blir det gym och dans som vanligt. Sen måste jag erkänna att det ska bli asnice att komma hem och slänga sig i sängen sen... 
 
och nu när regnet bokstavligen smattrar mot rutan och det är så kallt på trean att man typ vill ha vantar blir jag även fett höstsugen! sitter här och föreställer mig hur mysigt jag och Axel kommer ha alla höst kvällar och helger framöver. Film, ben & jerrys, duntäcke, godis och seriemaraton i soffan. Fatta sen också kladdkaka, latte, promenader, johnny bulls, stickade tröjor, halsdukar, vantar och min personliga favorit tjocktröja under jackan kalla kvällar, Största mysfaktorn ååååhhh 
 
(ge mig cred om du lånar bilden pls) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: