Senaste

Det var längesen jag bloggade nu, har verkligen haft noll tid. Tränade flera timmar både söndag, måndag, tisdag och det kändes i både kropp och knopp kan jag säga. Helt jävla matt i hela jävla kroppen och har vart och helt slut i huvet också liksom. Har jag haft nån tid över har jag skocknat direkt så. Im sorry

Igår efter skolan var det vila dock. Känns inte som den smartaste iden att har grov träningsverk på tävlingen i helgen? Haha istället tog jag en fika med Sandra. Det var huuuuur längesen som helst så det var riktigt trevligt. Dessutom hade jag haft en kass dag så det kändes skönt att få ett bra avslut! 

Dagen blev bara bättre sen när jag kom hem också då Axel ringde och sa att han slutade tidigt idag. Överlycklig skuttade jag genast ut i köket och bad om skjuts. Sen hade vi en super kväll vi två. Väääldigt behövligt. Snart är det helg också, döööör vad skönt!! 

Sitter förövrigt i skolan och kollar på paradise, mysssss






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: