KUUUUL

gissa vem som har tråkigt? JAAAAG! 
tisdagar S U G E R. och jag menar det verkligen. Även om själva skoldagen är helt ok så kommer man inte ifrån att jag måste vänta två timmar på stan hos mamma... kul, verkligen jättekul. 
 
Imorgon ska vi på "hajk" också med hela våning 3. Vi ska sova i tält. känner typ samma för det som jag känner för att sitta på mammas jobb i ännu en timme. KUUUUUL
vi är iallafall lediga ända fram till halv 1 imorgon då vi ska åka och sen kommer vi hem vid 08 på torsdagsmorgonen och får skippa hela den skoldagen så det är ju chill! veckan är ju typ över lixom. Najs! 
 
nu ska jag fortsätta fördriva tiden som jag alltid gör när man är hos mamma. Leka med webbkameran yeeeeyyyy
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: