jävla väder

det var en rätt kämpig dag igår haha. Jag är rätt knepig när jag är trött, och jag sov inte på hela dagen. Men det gick bra haha! åkte raka vägen till Axel efter falun och fick det första jag gjorde gå runttur på gården och kollat vad jag missat, haha. annars kollade vi äntligen på slutet till the fault in our stars och myste bara. Hade träning på eftermiddagen men åkte sen tillbaka. Tycker det har varit en grym helg faktisk. har hunnit med mega mycket. härligt!
Idag är jag sååå trött! slocknade direkt när jag lkom hem och la mig på sängen men är ändå fortfarande trött. 
 
kaos väder idag eller vad säger ni? jesus alltså! hemma hade vårt sprillans nya växthus totalt blåst sönder och när vi körde till skolan var det träd som hade fallit över vägen..
 
tb till när det var lite bättre väder..
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: