Falun

Sitter just nu i bilen påväg hem efter en helg i Falun. Mamma och jag tog bilen upp i lördags efter att jag sovit hos Axel i fredags. Jag körde och det gick faktikst väldigt bra! Väldigt stolt här! Haha 

Tävlingen gick bra. Jag hade ju bara par och vi slutade på en andraplats. Vi hade direkt final och en omdans så det blev ju inte jätte mycket dansande för mig men ja det var kul. När jag hade hejat på Amanda och Mathilda i singeln och tävlingen var över för vår del gick vi till hotellet. Vi duschade och pratade lite osv innan vi gick och åt.  

Sen efter maten åkte jag och Mathilda vidare till Lukas. Vi hängde i hans lägenhet och pratade massa, mycket trevligt! Sen mot kvällen träffade vi några av hans kompisar och hängde lite med dom. Vi pratade lite och skyndade sedan till affären 4 minuter innan den stängde och köpte popkorn och chips. Tog även en promenad till gruvan och åkte bil innan vi drog oss hem mot Lukas igen. Spelade kort och bara pratade gjorde vi ända tills småtimmarna, väääldigt kul eftersom vi inte setts på så länge. Vid 4 kom vi hem så är ju skapligt trötta nu.. Haha 

Nu ha vi ätit världens godaste frukost och är nu påväg hem. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: