Texas Longhorn steak house

Hade en mycket fin lördag.
Det vankades resturang middag med lite skönt folk på Texas Longhorn i Västerås. Det var sinnes sjukt gott, låååångt över mina förväntningar faktiskt. Man var sådär äckligt, härligt mätt när man gick där ifrån och när man tänker tillbaka vattnas det typ i munnen på en, haha 

Jag, Axel och Johan tog tåget vid sex tiden till Västerås och sen var vi på restaurangen vid 7 kanske. När vi hade ätit begav vi oss hem till Anna och Viktor och hade trevligt med deras kompisar. Sov sedan kvar men kom ändå hem skapligt idag, skönt! 

Jusst nu tar jag det bara lugnt när Axel är och spelar innebandy. Ska nog sova lite så jag är pigg inför den långa skolveckan som väntar, snart looooov 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: