systra mi

Veckan gick ju fort trots allt! redan torsdag och imorgon är det fredag, SKÖNT! 
 
När jag kom hem igår tog jag äntligen tag i mitt fotoprojekt som ska vara klart till nästa vecka. Vi ska fota en porträttserie. Alltså man ska ta minst tre olika porträtt men som alla följer samma röda tråd. Jag tänkte försöka få tag på så många modeller som möjligt och sedan få bilder som inte är så stela, tex när modellen skrattar. Alice var hopplös. hon bara satt och log som en docka, typ skolfotostyle. Fick henne iallafall tillslut att vara lite mer lättsam och resultatet blev helt okej. Vi får se om jag kommer köra på denna ide eller om jag ändrar mig. 
 
Prioriterade ph igår istället för at duscha och eftersom jag försov mig imorse så är jag inte top notch idag... Ska dock bita ihop och inte låta det förstöra mig dag. Men vi får se hur det blir hahaha
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: