snart halloweeeeeeeen

hallooo bloggen! 
Fredag idag, känns det inte fantastiskt? Dagen kommer säker bara swicha förbi då vi bara har en lektion och börjar klockan ett. väldigt skönt! Vad dock uppe tidigt idag då jag hade körlektion. Det gick väääldigt bra faktikst. Jag var svin nervös innan men läraren sa att jag var duktig och ja, det gick bra. Väldigt annorlunda att köra en bil som inte är min egen dock hahaha, men det gick bra det med.
 
Snart är det ju halloween och jag känner mig väldigt inspererad i det mesta faktisk. Vill skära pumpor, äta godis, göra nån läskig sminkning och gå på halloween fest. hur kul? haha Igår satte jag mig till och med och redigerade en lite spooky bild. Hur kul som helst. Tänkte dela med mig av den bara för jag blev så nöjd. Vad tycks? Photoshop är min bästa vän<33333
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: