Nerförsbacke till helg

Äntligen onsdag! Äntligen nerförsbacke mot helgen! skööönt!
Dagen har bjudit på foto och franska. gud så kul! eller ja, fotot iallafall haha. Jag var model för philip och sen fick han agera model åt mig. Bilderna blev riktigt, riktigt bra! vi motade i mjukt ljus och det var underbart haha. Jag har inte gillat det förut utan tyckt att hårt blixtljus passar bäst i studion men ja att fota mot den svarta väggen för en gångsskull var as kul! 
 
Efter skolan gick jag av vid kyrkan och blev sedan upphämtad och åkte till Axel och spenderade kvällen där. Myyys. Det behövs kan jag säga, haha.
Nu är jag hemma och han och spelar innebandy. Tänkte gå och locka mitt hår för imorgon och sen kolla paradise. Ska bara redigera lite mer. gaaah så bra bilder det blev. Vill inte lägga upp nått som jag fota på philip men här är iallafall en till av bilderna han tog på mig.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: