Mysmorgon

Ååååh vilken mysig morgon! 
För er som inte vet flyttade jag till Norrby igår. Eller ja, inte för alltid med för ett tag framåt iallafall. Axel föräldrar åker bort så vi ska vakta huset kan man väl säga. Det är urmysigt! Jag har en egen låda med kläder, vi får själva ta tag i vad vi ska äta och laga till det, och det är ingen som varken väcker oss eller säger till att "nu är det dags att gå och sova!" Ansvar, big time. Känns as vuxet haha 

Idag var då första morgonen, och jag säger det igen, HUR GOSIGT SOM HELST. Tror inte jag förstårtt hur härligt det är att vakna brevid den man älskar mest och ligga där och gosa lite i värmen under täcket innan man måste ta sig upp, speciellt på en vardag. Vi åt supergod frukost och fixade oss tillsammans innan Axel åkte till jobbet. Allvarligt, hur mysigt? Längtar redan till ikväll, och imorgon och imorgon kväll, ni fattar, ASMYS










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: