hej måndag

Imorse fick jag en halvtimmes extra sömn och ni anar inte vad skönt det var. En halvtimme kanske inte låter så värst mycket för världen men det var verkligen ett super sätt att starta veckan på! hur härligt som helst!
Ville på nått sätt förstätta denna helsköna kännsla sen så valde komfort framför fashion idag och tog en riktig mys tröja. Hur skönt? och såååå värt! tips från coachen just sayin
 
Idag är det som vilken måndag som helst. skola och täning och komma hem så sent att man typ bara hinner duscha innan det är dags för sängen. Mathilda är ju dock på kreta denna vecka så jag skippar nog gymmet, då jag är för feg för att gymma själv (än så länge). Men vad gör de? ska ju ändå dansa två timmar så! haha 
sen ska jag städa mitt rum också. Har nämligen lovat mamma i veckor nu... Sen ska jag slå in paket till min älskade pojkvän som fyller år imorgon också, mys
 




 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: