Daisy by Marc Jacobs

Hallådär! 
Idag är det måndag och höstlov! Känns förjäkla tråkigt, faktikst. Jag har ju inte varit hemma på två veckor och nu sitter jag här helt ensam i min säng. Nej fy vad tråkigt! Alice är hos Emil och jag är hundvakt number one. Nice. 

Ja, vet faktikst inte vad jag ska skrva, haha. Det har inte hänt så mycket. Vi plöjde igår, de va kul haha. Jag var dock jätte trött av nån andledning så sov i traktorn till och med. Sen hade vi massa godis så vi kollade på film och hade lite fredags mys på en söndag typ. 

Axels mamma och pappa kom hem i förrgår också och vi fick lite presenter. Hur snällt? En påse daim och fyra söta små parfymer. Dom alla luktar gudomligt så ska nog köpa nån av lukterna när dom tar slut. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: