Bra dag

Imorgon är det fredag jaaaaa! Helgen och den kommande veckan kommer bli såå bra och jag har längtat så länge! På lördag ska vi fira Axel och så fyller han år sen på tisdag, super mys javisst! Sen 10 dagar framåt ska vi bo själva hemma hos honom då hans föräldrar ska på semester. Jag är as taggad! Ni som känner oss ba onej, Axel och Rebecca kommer svälta, alternativt äta snabbnudlar och billys pizza i 10 dagar, hur ska dom klara sig? men neeej då! Vi har faktikst övat i veckor nu och jag är sååå taggad på att överleva själv. Tror ni vi klara det? Hahah

Skolan idag var helt okej, lång dag bara men det gjorde inget för eftermiddagen idag var kalasbra. precis så som en bra eftermiddag ska vara. Vi kollade vänner vilket är obligatoriskt för våran del, lagade mat tillsammans, jagade och snärtade varandra med en gummisodd och åt glass direkt ur burken. Åh min älskade Axel vad bra han är. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: