1 Oktober

Igår var en bra dag. Hade en sjuuukt chill skoldag med bara en lektion och den varade inte länge eftersom vi hade prov och man fick gå när man var klar. skönt! Det resulterade i att jag hann med tidiga bussen hem och kunde i lungn och ro gå med hundarna innan jag åkte till Axel.
 
Vi höll på lite ute och sen gick vi in och lagade mat. spagetti och kötfärssås blev det och måste bara säga att jag är förvånad över att vi lyckades så bra? hahah. Det smakade riktigt bra! och kul var det haha. Speciellt när vi båda stod och grät för löken sved så dant i ögonen hahahah
 
när jag kom hem och såg att mina johnny bulls var skickade typ dansade jag av gjädje. Lyckan byttes dock snabbt mot ilska när ja insåg att de var förstora. Satan va arg jag var haha. 
 
Nu sitter jag på foto lektion och redigerar bilder eftersom det inte finns något annant att göra.
Det är ganska kul vad man kan göra men en tråkig bild för att få den lite livligare. Vad tycks? 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: