Vi kommer vinna NM

Kan fortfarande inte fatta att dräkten satt som en smäck? Inte förstor, inte för liten. Inte för lång och inte för kort. Bara heeelt prefekt, hur sjukt?

Blev inte jättemycket gymmande igår pga dräkterna. Vi spenderade typ en halvtimma i omklädningsrummet med dräkten, haha. Dock så gick jag ut och sprang i 30 minuter när jag kom hem från Axel. Hur duktig ens? Det var ap läskigt dock. Trodde helatiden det skulle dyka upp aggressiva älgar, mördare eller spökflickor, haha. Och trotts att jag hade pannlampa på mig såg jag bara typ 2 m framför mig pågrund av dimman. Kul! 

Idag är det torsdag och idag hinner jag inte träna något alls. Ska nog stretcha istället, för det kan man göra samtidigt som man pluggar osv

Bild från tidigare i veckan. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: