studio session

Väldigt chill dag idag!
Mötte mathilda redan halv nio imorse då hon skulle vara model för mitt fotoprojekt idag. trevligt. Dock blev det massa strul innan vi väl kom in i studion men när vi väl var där gick det bra. Även om vi hade ett väldigt pressat tidsschema haha. 
Känner verkligen att jag förbättrat min studioljus teknik och verkligen blivit bättre på att fota i studio! Ni ska få se resultatet aldeles strax, ska bara ladda upp dom först, dont worry!
 
så vad annars då? Det behövdes även en ros i mitt foto arbete så var för förta gången i mitt liv inne i en blomsteraffär idag. Det var mys! Jag gillar blommor och jag tror faktiskt jag skulle bli glad om nån köpte mig en bukett rosor, hinthint 

Vart så inspererad av rosköpet att jag gav rosen till Axel på eftermiddagen. Han blev så glad så haha. Förutom att glädjas åt rosen så vi på vänner också och åt god mat Axel och jag. Mys.
Nu ska jag stressmåla naglarna och sen ska jag sova. Redan torsdag imorgon! satan vad skönt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: