Onsdag

Glömmer bloggen för ofta nu för tiden. Sry.
Hände igår då? 
Jo, både tränade och fikade efter skolan. mycket mys. och framförallt välbehövt efter en lång jobbig skoldag. Tävlingsträningen gick bra, känns dock sååå konstigt att det är tävling i helgen? den kom verkligen som en surprise och jag hade inte ens hunnit börja tagga. Tror ändå på bra resultat dock. Känns stabilt. 
Största grejen hände igår också. Mathilda och jag typ spontanköpte nya pardräker!? shit alltså vi kommer vara sååååå fina så det är galet. Så taggad tills de kommer, ni fattar inte haha 
 
När jag kom hem igår fastnade jag i Alices rum med henne och Sabbi och pratade en stund med dom innan det var dags att gå och plugga och sen sova. 
 
idag ska jag till Axel efter skolan och gud som jag har längtat. Ska bli skönt att få krama om honom efter denna dag. 
 
bild från täningen i måndags 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: