Man lever på eftermiddagarna

Jag älskar eftermiddagar!
Hatar morgonen, hatar förmiddagen, lunchen är helt okej iochförsig med på eftermiddagen när skolan slutar, det är då jag blir människa igen!

Denna eftermiddag har varit heeelt perfekt. Mötte upp Mathilda när jag slutade strax innan två och fick skjuts till posten. Väl där gjorde vi en ny, gryyym dans. Den var as rolig att dansa och låt oss bara säga att vi nu är super taggade till NM! Nu matchar dansen nya dräkten och vi är mer redo än någonsin! 

Efter nästan två och en halv timmes dansande gick vi till Willys och köpte celsius för att sedan promenera till stan i regnet. Vid det laget kändes det som klockan var typ åtta men nejdååå! Klockan var bara fem och jag åkte vidare till älsklingsAxel och spenderade hela min kväll med honom. När jag kom hem klockan 10 hann jag tillochmed prata med Alice i nån timma innan sängen. 

Hör ni hur mycket jag hunnit med eller? Älskart, bara älskart! 

Har annars varit väldigt glad idag då jag hela tiden tittat ner och sett mina nya fina byxor. Älskar dom med, sitter som en smäck! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: