Längtan

Jag är en såndär typisk person som längtar.
Jag nästan måste gå och längta efter något för att må bra, haha. Om jag inte skulle längta efter något så skulle hela livet kännas meningslöst. Knäppt men det är så jag funkar haha. Ibland kan det vara små saker, så som att jag längtar efter att äta tacos på fredag och ibland kan det vara att jag längtar till i mars då vi ska åka till åre. 
 
Just nu längtar jag som en galning efter julen. Jul och jullov. Fy satan vad mysigt det ska bli. Verkligen tok längtar tills andventsljusstakarna och julstjärnorna ska fram. fatta vad gott med julbord? pepparkakor, lussebullar, glögg och julmust. nej fy vad jag längtar!
Min högsta önskan iår är att det ska komma riktigt mycket snö och bli riktigt riktigt kallt. Inte lite kallt så snön på torget trampas upp och det är slask på vägarna. Nej jag vill att det ska vara vitt överallt och vara så kallt att det knarrar under fötterna när man går.
kan inte vänta läääängreee
 
det är då jag sätter mig och redigerar sånna här bilder...
 
 
 
Ge mig cred om du lå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: