Helgen

Det har vart dåligt med bloggning här på senaste tiden? Im so sorryyyy
Tror starkt på att det beror på att ljuset den här tiden på året S U G E R. Man kan inte ta selfies för det är för mörkt och dåligt ljus och naturen är så tråkig att det inte finns nått kul att ta kort på.. Och blogga utan bilder, njaaaa...

Senaste tiden har mitt schema vart späckat. Fredags var det fördelsedags firande för mallan. Säger som Mathilda: det var kul stundvis. Men vi fick både chips och kladdkaka så de är lungan! 

På lördagen stod vi hela långa dagen på julmarknaden och sålde nyckelgömmorna. Det var svin kallt och hur jobbigt som helst. Det gjorde även att det kändes som en skoldag och att det är fett konstigt att jag ska gå till skolan imorgon?? Jag fick ingen helg? Hallåååååå

Idag har jag vart hos Axel och lekt med han och hans kusinbarn. Ur mysigt! Nu är jag dock cp trött och ska strax sova, skööööönt 

Helgen i pics 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: