Dödens dagar

Min start på veckan har inte vart nå vidare. Hade mitt livs värsta morgon i måndags och det påverkade ju såklart hela dagen. Var trött och grinig för det mesta så det var riktigt skönt att träffa Mathilda och prata skit och gymma efter skolan. Sen som grädde på moset var dansen inställt också så jag kunde åka till Norrby och krama Axel vid 4. Min älski 

Dagen idag gick i samma spår. Hårddisken på min dator total kraschade på morgonen vilket resulterade i att ALLT jag hade på datorn nu är puts veck. Det betyder ju då att jag måste göra om uppgifter i nästintill alla ämnen. Skoj! 
Nej det var tur att jag fick åka till Axel idag med så jag slipper somna tjurig och trött på livet nu... 

Känner att det är tur att det endast är 46 dagar kvar till jullov och snö och mys. Jag menar kolla på denna bild, hur mycket kan man längta ens? 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: